Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου 2014

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΊ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ:'' ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΛΟΥΓΚΑΝΟ'' TOY ΛΙΑΚΟΥ ΜΠΟΥΡΝΟΒΑ



 Κυκλοφορία  του νέου  βιβλίου

''ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΛΟΥΓΚΑΝΟ''


 του συγγραφέα
Λιάκου Μπουρνόβα


εξώφυλλο: Εικαστικό  εργο της Αντιγόνης Χρυσανθοπούλου


Μυθιστόρημα
978-618-5144-02-9
21x14, 496 σελίδες,
15,97 ευρώ, e-book: 9,99 ευρώ



  
liakose.jpg
  



Έχω βουλιάξει όσο καλύτερα γίνεται στη θέση δίπλα απ' το παράθυρο, ενώ το Cisalpino γκαζώνει με προορισμό το Μιλάνο, τη μοναδική στάση πριν εισχωρήσει στην Ελβετική γη.
  Δεν είμαι και τόσο ταλαντούχος σαν ύπαρξη, αλλά σε αυτά τα λίγα που ξεχωρίζω, είμαι κορυφή.
  Ένα από αυτά που με χαρακτήριζε πάντα, είναι η τέχνη του να φεύγω μακριά, να δραπετεύω χωρίς τύψεις από ένα 'τίποτα' και να με οδηγώ με θάρρος στο επόμενο!
  Όχι δεν έχω παγωμένη ψυχή, ούτε και θα με χαρακτήριζα συναισθηματικά σκληροτράχηλο, απλά συνήθισα.
  Στη δική μου ζωή, όλως περιέργως, χρειάστηκε πάντα να με ξεριζώνω και αν δεν είχα εγώ τη διάθεση, το έκαναν ποικιλοτρόπως άλλοι για μένα.
  Έκλαψα για γειτονιές και παλιούς φίλους που έχασα, μετακόμισα από τα αγαπημένα μου σπίτια μέσα σε απόλυτη θλίψη και άφησα ορφανούς τους πιο φλογερούς μου έρωτες.
  Ξανά και ξανά. Μια μαθηματική συνέχεια που με βάφτισε φυγά, εξόριστο, μετανάστη, δραπέτη, ανάλογα με την ανάγκη της κάθε στιγμής που στοίχειωνε το είναι μου. Ευτυχώς συνήθισα!
  Η συνήθεια, το αναγνωρίζω, είναι τρομακτική, αλλά και απολύτως σωτήρια.
  Η συνήθεια!
  Κάθε συνήθεια και μην ακούω μετριότητες περί 'καλής' και 'κακής'!
  Η συνήθεια, είναι απλά Ζωή.
  Μια Θεά που ξέχασαν να την αναγνωρίσουν. Η συνήθεια που ξεπερνά σε δυναμική τον ίδιο τον έρωτα, ασχέτως αν οι ποιητές την καταδίκασαν εσκεμμένα στην αφάνεια!
  Έτσι κι εγώ, συνεχίζω αδιαμαρτύρητα το 'δρόμο' με τη μονίμως τεθλασμένη κατεύθυνση. Εκείνον που σε κάθε γωνιά του κρύβει τουλάχιστον έναν κόσμο. Συνήθισα.
  Τι τυχερός που είμαι!
   
*
Αν κάποτε θελήσεις να περιπλανηθείς στου υποκόσμου τα σοκάκια, φρόντισε να συνοδεύεσαι από συντρόφους έμπειρους και αιχμηρούς. Οι «ιχνηλάτες» είναι απαραίτητοι σε κάθε ταξίδι, πόσω μάλλον σ' εκείνο που καταλήγει στην υπόγεια συνοικία των ναρκωτικών ουσιών και της επαγγελματικής τους διακίνησης. Πάντως ο ήρωας του συγκεκριμένου βιβλίου δεν δείχνει να ανησυχεί και πολύ, ενώ μας διαβεβαιώνει πως αναλαμβάνει κάθε ευθύνη για την ξενάγηση:

«Είμαι ο Boy και σε καλωσορίζω στον κόσμο μου, εδώ που όλα πωλούνται και αγοράζονται, ακριβώς όπως και στον δικό σου. Έλα μαζί μου και μην φοβάσαι τίποτα, δες την ουσία μας, μην σε τρομάζουν οι λεζάντες. Πάμε στην πιάτσα να σου γνωρίσω τ' αδέρφια μου -μας περιμένουν. Θέλω να μάθεις για εμάς, να νιώσεις, να δεις τη γυμνή αλήθεια μας με τα δικά σου μάτια, χωρίς καθωσπρεπιστικά φίλτρα και υποκινούμενες προπαγάνδες. Θα βολτάρουμε στο Λουγκάνο, εγώ κι εσύ, παρέα με την Αριστοκρατική Αλητεία, λιώμα στο πιόμα όπως πάντα. Είμαι ο Βoy, ο νταλαβεριτζής της γειτονιάς σου, εμπιστεύσου με! Η Τέχνη μας είναι να παράγουμε ζωή κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.»

*

Κανονικά θα αρκούσε να πούμε ότι «ο Λιάκος Μπουρνόβας είναι ένας από εμάς», αλλά χάρη στο εκδοτικό εθιμοτυπικό ας αναφέρουμε και ελάχιστες βιογραφικές λεπτομέρειες: Γεννήθηκε το 1977 στην Αθήνα, έχει επτανήσια καταγωγή και συνήθως καλή διάθεση. Βίωσε τα μαθητικά του χρόνια διαμέσου εποικοδομητικών καταλήψεων, τίμησε το ελληνικό στράτευμα υπηρετώντας το για 8 ατελείωτες ημέρες και κατόπιν τούτου αφοσιώθηκε με θέρμη στις ακαδημαϊκές του σπουδές, αποφοιτώντας από την «Ανωτάτη Σχολή Ποινικών Εφαρμοσμένων Τεχνών», με μεταπτυχιακή ειδίκευση στην «Αριστοκρατική Αλητεία» και τον «Σύγχρονο Υπαρξιακό Τεντιμποϊσμό». Ταξιδεύει ανά τον κόσμο, συχνάζει σε ομιχλώδη καφενεία, καταγράφει τις παράνομες ιστορίες του κολασμένου Boy, προπονείται εντατικά στο Subbuteo, συλλέγει μανιωδώς Ηot Wheels αμαξάκια, εκτελεί χρέη πατέρα, πολυλογεί στο διαδικτυακό ραδιόφωνο και γενικότερα επιβιώνει στην υπόγεια πραγματικότητα που τον περιβάλλει, σαν γνήσιος χαμαιλέοντας της ζωής. Μας το ξεκαθάρισε: Ανήκω στο αφάν γκατέ του Τίποτα, στους εκπροσώπους του Όλα!

Το 2010 κυκλοφόρησε η νουβέλα του Κράτα το στόμα σου κλειστό από τις εκδόσεις Φιλιππότη.


Η σελίδα του βιβλίου: http://www.vakxikon.gr/content/view/2105/4678/.


Κεντρική διάθεση: Βιβλιοπωλείο του Βακχικόν (Ασκληπιού 17 Αθήνα)
Διανομή: Αχιλλέας Σίμος (Μαυροκορδάτου 9 Αθήνα), Κέντρο του Βιβλίου (Λασσάνη 3 Θεσσαλονίκη)
Και σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία.


*Για περαιτέρω πληροφορίες και αποστολή αντιτύπων για δημοσιογραφική χρήση επικοινωνείτε με τις εκδόσεις, στο τηλέφωνο 2103637867.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου